2012. november 22., csütörtök

Események

Kicsit lusta voltam ide írogatni, úgyhogy most bepótlom és beszámolok pár eseményről az utóbbi hetekből.

San Fransisco AES2012

Aki nem tudja, hogy mi az AES annak csak annyit, hogy kb a NAMM és a MUSIKMESE mellett ez a legfontosabb Audio kiálítás. Ez mondjuk inkább a hangmérnököknek érdekes, mert hangszerek nem nagyon vannak. De ettől függetlenül így is Disneylandben éreztük magunkat. Csomó olyan dolgot megnézhettem élőben amit azt hittem sose fogok látni. Mókás volt rengeteg cucc, mindent meg lehetett tekergetni, meg ilyenek. Begyüjtöttünk egy rakás matricát és sample-t. Sajnos ingyen konzolt nem adtak :D pedig szívesen elhoztam volna egy új Neve-t vagy API-t.
Voltak ilyen AES afterpartyk is, ami kb annyit jelentett, hogy elmehettél stúdiókba és ott ihattál meg ismerkedhettél. Nekünk ez elég uncsi volt, mert ált az emberek azokkal dumáltak akiket ismertek, minket meg nem ismert senki. :D És igazából nem a mi korosztályunk volt itt a jellemző korcsoport.
A város maga nagyon érdekes. Tele van mindenfelé galériákkal meg kis művészeti teleppel, kicsit olyan Berlin feel. Viszont a másik oldal, hogy kb az egész belváros tele van csövesekkel, akik hálózsákba alszanak az utca szélén... Meg egy rakás nem túl szimpi feka. Nincs problémám a fekákkal, de ezek az igazi ghetto balhés niggerek voltak. Mondjuk minket békén hagytak, csak néha megkérdezték akarunk-e füvet venni. De szerencsére gyógyszerrel jól el voltunk látva nem igazán éltünk a lehetőséggel. Amerikában tényleg komolyan veszik mind az utcán való ivást mind a 21 alatt nem mehetsz be sehova dolgokat... Úgyhogy esténként ált a szállodai szobánkba gyűltünk össze és fogyasztottunk alkoholt. Mókás volt. Team Building.
Az út amúgy 6 óra volt kb, azt hittem, majd látok szép tájakat... Hát nem. Kb síkág meg egy kis hegy. Ez a hátránya az autópályának. Viszont láttam egy tehén telepet, ami fél óráig tartott és kb 150el mentünk... Rettenetesen büdös volt. :D
Elkövettem egy elég kezdő hibát... Otthon hagytam a fényképező memória kártyáját, úgyhogy nincs egy darab képem se erről a kirándulásról :(

SAE Open House

Ez kb nyílt nap volt, jelentkezhettünk önként, jelentkeztem is lássák, hogy mennyire szorgalmas vagyok. A jutalom egy póló és egy vizespalack wuhu. :D Az időm nagy részét a Yamaha 02R stúdióban töltöttem, Brad-del. Róla annyit kell tudni, hogy a kedves dnb-s ismerősöknek Dj Evol néven  ismerős lehet. Jófej volt eléggé, logic oktató a suliban, meg a EMP-n tart órát. EMP = Elecronic Music Production Course. Nagyon jót dumáltunk a drum and bass-ról. Közbe ő egy drumstep számot farigcsált, meg válaszolgattunk a betérők kérdéseire. Vicces volt, mert tőlem is rendszerint megkérdezték, hogy én mit csinálok.. Hát mondtam, hogy ATP student és jó sales-hez méltóan hypeoltam a sulit. :D Aztán Will elmagyarázta nekünk a signal flow-t a Toft-on, úgyhogy sokkal felkészültebben fogok nekivágni a Toftnak. Igazából az is elég egyszerű egy szerkezett de kis kedves és jól néz ki.

Aztán most épp thanksgiving break van... Ma kb egésznap aludtam. Holnap pedig ha minden jól megy és kapok némi pénzt akkor elmegyek black fridayozni mert kéne ez az. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése