2012. szeptember 13., csütörtök

Warmup

Kedves Blogom!

 Majd ezt a posztot még frissítem.

Szal, mint sokan tudjátok hamarosan elhagyom egy időre az országot, irány az USA, California, Los Angeles! Elégé lefoglalnak az utolsó simítások, de egyszer majd veszem a fáradtságot és írok itt még hosszabban az előkészületekről.
Most úgy néz ki, hogy szerdán utazom, remélhetőleg össze is jön.
Olyan szempontból jó lett volna hamarabb kimenni, hogy szokhattam volna a közeget ismerkedtem volna a várossal mi merre meddig... de így több időm maradt azokra akik fontosak.

Előre szeretném bocsátani, hogy rettenetesen rossz a helyesírásom, igyekszem azért, de nem igérhetek semmit. Alapvetően ezt a blogot azért csinálom, hogy ne kelljen mindenkinek elmondani egy dolgot tízszer, elég legyen linkelni egy posztot, ahova szépen töltök majd képeket is :) Na ennyi elsőre.

update 1: Tuti a szerda, megvettem a repülőjegyet. Lemondtam a jobb fajta túrista osztály kényelméről, marad a sima. Így se adták olcsón.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése